Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

wtorek, 19 lutego 2013

witajcie:)

Witam Was cieplutko dawno już nic nie dodałam nie miałam za bardzo czasu i weny na robienie nowych rzeczy troszkę życie mi się gmatwa... nic nie idzie tak jak być powinno...znów pod górkę...
ostatnio zrobiłam jedynie kosz z kwiatami metodą cukierkową imieninowy dla babci jak zwykle zadowolona z mojej pracy miło że jej się podobało...jak tylko znajdę czas i chęci by usiąść i coś podłubać napewno Wam pokaże co stworze...

 wachlarz zrobiony już jakiś czas temu dość duży jakoś koło metra mi wyszedł...
miłego dnia Wam życze:)

7 komentarzy:

  1. Piękny kosz, taki kolorowy, aż weselej się robi, patrząc na niego:) Wachlarz imponujący, podobają mi się te niebieskie różyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosz śliczny. Wachlarz też bardzo mi się podoba. Ciekawy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten kosz kwiatów. Pasował by mi do przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,Śliczne prace robisz,Warto częściej do Ciebie zaglądać,co nie omieszkam.Kosz z różyczkami jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam sobie troszkę Twoich dzieł na blogu i powiem szczerze, ze niesamowite rzeczy robisz. Z takiego kosza imieninowego każda babcia by się ucieszyła i byłaby dumna, ze ma taką zdolną wnusię. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu:) miło mi że podobaja ci sie nasze prace:) nie wszystkie są jednak moje :) te ładniejsze są Danuski:) babcia koszem zachwycona pochwaliła się całej rodzince:) do dzis stoi choinka z piór na stole;) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń