Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

sobota, 11 sierpnia 2012

WITAM

Dziś miał być piękny dzień i cudowny wieczór wstając rano byłam nastawiona pozytywnie na wiele spraw od rana pichciłam pyszności lecz niektóre rzeczy wybiły mnie z rytmu i moje nerwy przestały być posłuszne po południu...jednym słowem denny dzień aby sie zrelaksować słucham tego:                                                            http://porannarosa.wrzuta.pl/audio/0nISLu7J4ce/mariusz_mielczarek_-_dla_ciebie                           mam piękne wspomnienia związane z tym utworem szczęście radość miłość lecz niestety znów jest ten dzień kiedy nachodzą mą głowę przemyślenia o mnie o nas o życiu....próbując znaleźć sensowną odpowiedz na nurtujące mnie pytania...zachęcam Was do posłuchania tej melodii naprawde wpadająca w ucho jest ze mną już 6 lat...zawsze pomaga w chwilach zwątpienia...miłej nocki kochani

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz